fredag, desember 14, 2007

Ny rapport fra Arild

13.desember i dag, har vært ute å seilt i 11 dager.
11 dager med konstant bevegelse....klarer ikke helt å venne meg til det. Må holde meg fast i noe hele tiden mens jeg beveger meg ombord.

Det jeg skrev i forrige mail om at det skulle mindre vind,,, det stemte ikke:) Her blåser det opp i mot 30 knop og bølgene er til tider fasinerende store. Varmt er det også, 28 grader i dag, varmegrader altså:)

Tiden går fort om bord, sover til ca 10-11 om morgenen avhengig hvilken nattevakt jeg har hatt. Sitter oppe i cockpiten eller på rekka og leser i bøker, hører på musikk, av og til så sitter jeg bare der og ser på bølgene mens jeg mer eller mindre klamrer meg fast.
Bruker selvfølgelig sikkerhetssele og redningsvest, så hvis jeg faller i vannet blir jeg hengende etter båten uansett. Betryggende.

Ellers så spiser vi godt, lillesøster Hilde er rene mesterkokken:)

Kommer ikke på mer å skrive akkurat nå, håper at dere har det bra!

Forresten her er vår, i skrivende stund, posisjon:
N 15 grader 06.384
W 49 grader 25. 948

Vi regner med å være i land sånn om ca 4-5 dager kanskje, legger muligens kursen om til Barbados, men er ikke helt sikker.

Ingen kommentarer: