lørdag, februar 13, 2010

Fantastisk av Andersen Winches


Ombord i Springer er det Andersen vinsjer. I sommer begynte self-tailingen på den ene genoavinsjen å fuske og jeg tok kontakt med Skaane som er importøren. De kunne foretelle at dette mest sannsynlig kom til å bli reparert på garanti. Det var jeg mildt sagt skeptisk til ettersom vinsja var produsert i august 1996 og dermed var over 13 år gammel. Selv da jeg informerte om produksjonsdatoen insistert Skaane på at Andersen mest sannsynlig kom til å reparere vinsja på garanti. Tro det den som vil tenkte jeg..

I går kom vinsja tilbake fra Danmark. De hadde ikke reparert den men leverte en helt ny topp på garanti.

Finnes den noe leverandører som slår Andersen? Jeg tviler sterkt og sier hurra for Andersen Winches.

Takk må også gå til importøren Skaane og Bodøs lokale forhandler Swai for topp service.

Ingen kommentarer: